Tahsilat amacı ile çalışan kurumlar için borç bilgilendirme operasyonunu yürütmek maliyet ve zaman açısından ekonomik olmayabilir. Alacaklıları bir çalışanın tek tek araması ya da çağrı merkezleri ile projenin yürütülmesi kurum için ekstra maliyet yaratır. Bu nedenle Toplu Arama ve IVR çözümü ile borç bilgilendirmesi yapılabilir. Bir excel dosyasında kayıtlı olan
Kendi sesiniz ile oluşturduğunuz, doğum, evlilik, organizasyon ve etkinlikleriniz için sesli davetiye oluşturabilir, bu güzel anınızı sevdiklerinizle kendi sesinizle paylaşabilirsiniz. Sesli Davetiye çevrenize seslimesajlarınızı gönderebildiğiniz, dilerseniz tuşlama yolu ile katılımbilgilerini toplayabildiğiniz bir Digitone çözümüdür. Hastaneler kendi programlarını Digitone platformu ile entegre ederek, anne ve babanın sesiyle doğum mesajlarını ailenin yakınlarına
Kampanya mesajlarınızı müşterilerinizin cep telefonlarına yada sabit telefonlarına toplu arama yaparak iletebilirsiniz. Ses kaydınızı sizler oluşturabileceğiniz gibi dilerseniz uzman ekibimiz sizin için seslendirme yapabilir. Aramalar sırasında kampanyanıza katılım toplamak isterseniz tuşlama yolu ile müşterilerinizden cevaplar alabilir, katılım için tuşlama yapanları size özel ekranlarınızdan raporlayabilirsiniz.
Tags: 
Alacer Gold
Acil Durum Toplu Arama Uyarı Servisi – ALACER GOLD Madencilik ALACER GOLD firmasının ihtiyaçları doğrultusunda yapılan geliştirmeler ile canlıya alınan, Biotekno’nun Digitone Toplu Arama ve JetSMS Interaktif SMS bütünleşik platfomları ile gerçekleştirdiği çözüm ile ALACER GOLD firmasının Acil Durumlarda Toplu Arama gerçekleştirebileceği bir iş güvenliği servisi devreye alındı.JetSMS İnteraktif SMS
Tags: 
Sesli Mesaj Göndermek İçin 5 Neden
Daha önce ki yazımda çok genel olarak pazarlamada sesli mesaj’ın ne demek olduğundan ve aslında ne tip insanlar için bir ihtiyaç olduğundan bahsetmiştim. Gelin bu sefer de sesli mesajın kurumunuz için neden bir ihtiyaç olduğuna ayrıntılı olarak bakalım. Sesli mesaj ile müşterilerinize ulaşmak için 5 neden üzerinde duruyor olacağım. Hadi
Sesli Mesaj Farkı
Pazarlamacılar, müşterilerini her alanda yakalamaya devam ediyor. Gün geçmiyor ki yepyeni bir yöntem ile karşımıza çıkmasınlar. Aslında hep amaç aynı müşteriye doğru yerde doğru zamanda ulaşmak. İnsan olarak değişikliği seviyoruz ve değişik yollar hoşumuza gidiyor. İşin odağı insan olunca ve aslında temelde 3 tip insan olduğunu düşünürsek pazarlamacıların da aslında